verze pro tisk

Vysílač Eurotelu

3. červen 2008
Vysílač EuroteluVysílač Eurotelu

Zhruba 200 metrů za značkou konec obce Vrčeně směrem na Sedliště (téměř proti vjezdu do areálu střediska zemědělského družstva) se nachází vpravo odbočka na zrekonstruovanou účelovou komunikaci. Vydáte-li se po ní pěšky nebo povozem, po cca 600 metrech se dostanete k prostranství u vysílače mobilního operátora společnosti Eurotel. Z prostranství tohoto vysílače se Vám naskytne krásný výhled do širokého okolí – vlevo na Vrčeň, Dvorec, Nepomuk a samozřejmě také na zámek Zelená Hora; naproti Vám uvidíte obec Srby a pohledem vpravo spatříte obec Sedliště.

Vysílač
Od Vinné hory
Kříž J.K.

Pozn.: Společnost Eurotel postavila vysílací věž na pozemku obce, který má ve svém dlouhodobém pronájmu. Zkolaudována byla dne 19. 2. 2003. Výška věže je 40 m + jímací tyč o výšce 5 m. U stožáru je umístěn typový kontejner K4 o rozměrech 4,2x2,7x2,7 m. Výška v hřebenu 4,2 m. V kontejneru je umístěna technologie věže, vč. rozvaděčů a klimatizace. Do uzavřeného prostoru je vstup zakázán. Při výstavbě vysílače společnost financovala také rekonstrukci příjezdové účelové komunikace, vč. nového napojení na státní silnici. Dále společnost vysadila několik stromů a také zajistila obnovení kříže J.K.