3.2.2019 10:25
starosta Chodora
Aktuální info: Panu Roušalovi se porouchal traktor, nepodařilo se jej opravit. V současnosti je na cestě s náhradním strojem. Údržbu sněhu zahájí co nejdříve. Děkuji za trpělivost. Chodora

2.2.2019 20:19
starosta Chodora
Setkání rodáků k příležitosti 830 let od založení obce Vrčeň se bude konat v sobotu, na posvícení, na sv. Vavřince, tj. 10. 8. 2019. Těšíme se na Vaši návštěvu. O akci včetně programu a dalších informacích budeme v předstihu informovat na stránkách obce.

1.2.2019 22:45
Marek
V tomto roce oslaví kulaté jubileum také obec VRČEŇ. Bude-li se konat setkání rodáků, můžete prosím v předstihu oznámit termín akce? Mnozí již plánují dobu dovolené, tak abychom nic nepropásli... Díky

11.1.2019 12:38
starosta Chodora
Dobrý den, dovolte, abych se vyjádřil ke každoročnímu evergreenu – úklid sněhu. Tak jako každý rok volá denně starostovi obce mnoho odborníků na úklid sněhu z řad široké veřejnosti. V letošním roce nejčastější negativní reakce - není shrabaný sníh, - to jste tak bohatí, že hrabete sníh, když skoro žádný není? To si zase někdo namastí kapsu. Kromě negativních reakcí jsem již zaznamenal i několik pochval (ty nikoho nezajímají, nebudu zmiňovat). Ti co chválí, se vždy představí a poděkují. Ti co haní, volají téměř vždy anonymě, odmítají se představit, křičí a sprostě nadávají. Vždyť starosta je přece ten největší póvl a je tam od toho, že. Ale teď vážně ke konkrétnímu problému podrobně. Ve středu a ve čtvrtek vytrvale sněžilo. Ve středu odpoledne leželo na komunikacích cca 3 cm sněhu. Je to hranice, kdy se rozhoduji, jestli má smysl hrabat sníh nebo nikoliv, protože radlicí téměř nic neshrabete a vytvoříte uklouzanou vrstvu s následným vznikem ledovky. Než shrabete celou obec, leží už na komunikacích sníh znovu. Vzhledem k teplotě vzduchu a očekávané předpovědi na noc a následující den (0 až -2°C, sněžení) jsem rozhodl, aby pan Roušal posypal komunikace solí. Idea byla taková, že sníh částečně roztaje, nevytvoří se ledovka, neujedou se uklouzané koleje od automobilů a při příštím úklidu sněhu jej snáze shrabete. V 22:00 hodin jsem monitoroval stav komunikací, kde ležela slabá vrstva rozbředlého sněhu, nicméně i dále vytrvale sněžilo. Pan Roušal dostal pokyn, aby ve čtvrtek ráno shrabal sníh a znovu posolil. Dle předpovědi počasí mělo sněžit do 10 hodin a pak až odpoledne od 16 do 19 hodin, teplota vzduchu se měla pohybovat mezi -1 až -3°C. Pan Roušal ráno nevyjel s ideou, že shrabe sníh, až přestane padat. Jedno shrabání sněhu v obci trvá cca 3 hodiny. Takže by skončil a pokračoval by hned znovu, takže by místo 3 hodin jezdil 6 hodin a udělal by „stejnou“ práci. Rozhodl se proto, že vyrazí později a shrabe kompletně vše naráz (i proto aby ušetřil obci peníze). Nicméně skutečná situace byla nakonec jiná. Předpověď počasí se nestrefila a sníh padal i celý čtvrtek až do večera, takže jsme museli večer hrabat znovu. To jen pro ilustraci k údržbě sněhu. Ani já ani pan Roušal nejsme odborníci na metereologii ani na úklid sněhu. Děláme to poprvé. Učíme se. Asi to nebudeme umět nikdy, ale budeme se snažit. Pokud by pan Roušal vzdal hrabání sněhu, tak by ho zřejmě neuklízel nikdo. Nikde nečeká zástup traktoristů nebo dělníků s lopatami, kteří by chtěli ve Vrčeni uklízet sníh. Závěrem. MÁTE PRAVDU. Ve čtvrtek ráno nebyla silnice shrabaná. Na komunikacích ležel rozbředlý sníh s vrstvou čerstvého sněhu. Ano, pan Roušal měl vyjet ráno. Nebo neměl? Za Maška to bylo lepší. A někteří by dodali, že nejlepší to bylo za komunistů.

10.1.2019 19:36
Jirkapinkas
Ano nejdřív by se sníh měl odhrnout a pak solit ale asi obec má dost peněz protože to je zbytečně solit do x Cm sněhu nejdřív by to měl odhrnout a pak posolit Mate pravdu také bych to nechtěl dělat ! Ale pokud podepíšu smlouvu pro obec tak pro to něco musím udělat a nebo nic nepodepisovat

10.1.2019 19:13
občan
Jj musím dát za pravdu Jirkapinkas. Ten kdo odklízí letos sníh, na to tak trošku dlabe. Ten kdo uklízel sníh loňskou zimu, měl ráno v půl šesté uklizeno, aby lidé mohly v pořádku do práce, a s dětma do školy a do školky se nemuseli brodit sněhem a odpoledne břečkou. Měl by se nový odklízeč zamyslet a buď to vzdát a nebo se více snažit. A také si myslím že včerejší úklid komunikace nejen kolem rybníka pouze projetím s rozmetadla, také není to pravé. Asi by to chtělo nejprve prohrnout. Vždyť když sněží tak ani silničáři nesolí ale jen protahují. Na druhou stranu ono se to dobře povídá, ale kdo by takovou práci chtěl dělat? Já bych jí dělat nechtel, protože jen lopatou bych obec uklízel celou noc

10.1.2019 18:08
Jirkapinkas
Dobrý den doufám ze tento pan nebude na dále dělat zimní údržbu ! Nevím zda je normální prohrnovat v 11 hod odpoledne . Všude jinde to funguje tak ze ráno než lidi jdou do práce tak je uklizeno a nemuseli děti a lidi chodit ve sněhu a v bordelu do školy a školy ? A k čemu je parkoviště před domem proti zastávce když je pokryté sněhem bez menšího povšimnutí !? Jinde to funguje normálně. Je to tím ze je jiný starosta s je mu to jedno ? A neumí si sjednat pořádek ? Zlatý předchozí starosta pan. Masek . O takovou službu by měla asi zájem každá vesnice ! Služba na prd .

18.12.2018 11:07
Strolená Marie
Chtěla bych poděkovat za tak nádherné odpoledne a podvečer ve společnosti ZŠ Vrčeň. Dětičky jsou úžasně šikovné a pod dobrým vedením jsou jejich výrobky úžasné a vystoupení v našem kostelíčku bylo ohromně dojemné. Děkuji všem. Zážitek to byl opravdu jedinečný. Jen tak dál... Přeji všem krásné vánoce a plno neutuchajícího elánu.M.S.

16.12.2018 20:06
Jana Sch
to Gratulant: Dobrý den Gratulante. Za kulturní výbor děkuji za zástup ;-) Zároveň chci říct, že jsem Vám vděčná, protože Vaším příspěvkem jsem zjistila, že tato kolonka bude pravděpodobně patřit do záležitostí předsedy kulturního výboru, tedy mých... ještě jednou děkuji :-) Dále se omlouvám listopadovým jubilantům, kteří byli ochuzeni o své místo v této rubrice a doufám v jejich shovívavost. V této chvíli mohu jen dodatečně popřát...a doufat, že ti, kterých se to týká, pochopí. Přeji hodně zdraví, štěstí a pozitivní energie všem Jana Schafferová

9.12.2018 00:00
Gratulant
V měsíci září, říjnu,listopadu a prosinci oslavili svá jubilea ti ostatní:

12.11.2018 21:27
starosta Chodora
Dobrý den pane Kalabzo, děkujeme za Vaše vřelá slova. Snažíme se podporovat každou společenskou akci v obci. Dík patří zejména zapáleným lidem, kteří tuto akci, ale i jiné pořádají.

12.11.2018 21:21
starosta Chodora
Dobrý den Stroldo, oprava komunikace č. II/191 je plně v režii Správy a údržby silnic Plzeňského kraje, včetně výběru opravovaných úseků. Komunikace je oprávována jako kompenzace za vedení objízdné trasy přes obec Vrčeň v rámci rekostrukce úseku komunikace č. II/191 Vrčeň - Čečovice - Dožice. Oprava zahrnuje odfrézování vrchní vrstvy (cca 3- 5 cm) a položení nového povrchu se zachováním původního profilu komunikace. Byli bychom samozřejmě rádi, kdyby nám SÚSPK opravila celý povrch průtahu obcí včetně obrubníků, krajnic atd., ale finanční prostředky na akci jsou omezené. Jsme rádi i za dílčí rekonstrukci povchu ve vybraných úsecích.

12.11.2018 16:27
Strolda
Dobrý den, chtěl bych se touto cestou zeptat, jakým systemem je rešena oprava komunikace č. II/191. Asi by mne nejvíce zajímalo, proč není odfrézován nejvíce poškozený úsek a to od nemovitosti pí. Urbanové až dolů k poště. Ještě by mne zajímalo, co vše bude oprava zahrnovat. Jestli se opraava týká jen povrchu vozovky, nebo jestli se budou opravovat také obrubníky, které se v otáčce částečně vyvracejí. Děkuji za odpověď.

11.11.2018 02:30
Petr Kalabza
Super akce a máte krásnou vesničku.Jsem z Plzně a mam zážitek do další Vaší akce.Petr

5.11.2018 19:16
starosta Chodora
Dobrý den, závada byla nahlášena i urgována u admina, budeme se snažit opravit co nejdříve.

4.11.2018 09:31
Im
Dobrá den, chtěl bych se vás zeptat, jestli by šli nějak opravit stránky Vašich hasičů? Je to už delší doba kdy mi bylo řečeno bývalým panem starostou, že závada bude brzo odstraněna a pořád nic. Tak zvládnete to nějak opravit, nebo vyměnte admina. Od malého admina Strolda vím že toto on neopraví. Děkuji za odpověď.

18.10.2018 10:03
Libor Jirků
to D.Z: Dřevěná lavička už tam není cca dva týdny, byla dost ve špatném stavu, tak byla raději zlikvidována. V nejbližších dnech/týdnech snad bude nahrazena novou...

18.10.2018 09:33
D.Z
Dobrý den, pane starosto. O pablému s tabuli Vás již informoval pan Petr Č. Moje inf. se týká vyhlídky u Šeflojc lesíka. Dřevěná lavička je zde z části shnilá a z části polámaná.Příroda nebo lidský faktor? Tady si rozhodně nesednete

15.10.2018 18:57
Starosta
to Petr Č.: Dobrý den. Ano, už tu informaci také máme. Poznatek byl předán "zhotoviteli" této stezky. Každopádně Vám děkujeme za spolupráci.

15.10.2018 18:28
Petr Č.
Zdravím, byl jsem tam u vás 13.10.2018 První tabule "Stezky Sv. Vojtěcha" (Biskup lidu tvrdých srdcí) je vyvrácená. Alespoň jsem ji zvedl a opřel o křoví.

9.10.2018 11:54
stavitelvl
Vážená-ý Keliško! Opět nevím, zda jste muž či žena, ale vzhledem k vaší zbabělosti se zde zcela řádně přihlásit, to ani nemohu zjistit, takže doufám, že zde nebudou další protesty k pohlavím. Ale když už si mě berete opět do své štvavé klávesy, tak si laskavě přečtěte tu žumpu, kterou na mne zde na obecním webu vypotil tak pracně váš starosta a zcela veřejně – také bych mohl jako on zde naříkat, že mě to poškodilo, jelikož ani jeden jeho výpotek nebyl pravdivý a komentoval zde něco, co mu ani nepříslušelo, jelikož oficiálně a písemně sdělil, že se věcmi nebude zabývat a ani mu nepřísluší je KOMENTOVAT a ejhle, jak mu to nedalo a ještě si to notně lživě upravil, takže Keliško klid a nohy v teple – zbytečné jsou vaše nářky. Neboli kdo jinému jámu kopal –sám do ní spadl! Jinak také uvedu, že to nebyl pokud jsem zjišťoval žádný člen našeho spolku, takže nevím, proč se zde o mě opět otíráte? Chcete-li ale znát můj názor, tak nejsem nadšený těmito způsoby projevu, ale to platí i bohužel na starostu, takže nevím co a koho více odsoudit!! Mám si tedy užívat toho důchodu, nebo ne?

9.10.2018 10:32
Keliška
to Starosta: Mno já bych to odsoudila a podnikal právní kroky. Vždyť ne vždy ej to anonymní. Nebo se pletu? A se divým, že pan stavitevl mlčí. Kde jsou jeho dlouhosáhlé komentáře všeho? Že byl spokojen?

8.10.2018 21:26
Starosta
to Já: Děkujeme za přání. Je to díky přepočítávacímu volebnímu systému, který je v ČR zaveden, tzv. d?Hondtova metoda (není to prostým sčítáním hlasů, záleží zde i na tom, jak vysoko je daný kandidát na kandidátní listině. Musí překročit určité kvórum z celkového počtu hlasů vyděleného počtem volených zastupitelů a vynásobeného počtem kandidátů kandidujících za danou stranu, atd.). Čili, pro některé lidi je to nespravedlivé, bohužel. p.s.: Dnes přišly oficiálně potvrzené výsledky z ČSÚ. Do 25 dnů bude svoláno ustavující zasedání nového ZO. Ještě ale přemýšlím jak naložit s tím hanebným anonymem, který ve volbách poškodil nejenom moji osobu... :-?

8.10.2018 19:33

Dobrej den, v prvé řadě chcu pogratulovat novému zastupitelstvu a v druhé řadě se chucu voptat proč je v zastupitelstvu pan Jirků, když měla paní Chodorová Václava o 6 hlasú více a paní Nováková Marcela dokonce o 9 hlasů více? Dík za odpověď

7.10.2018 11:19
Petr Marek
Děkuji Všem za podporu a důvěru. Těším se na spolupráci s občany a ostatními zastupiteli.

6.10.2018 22:38
Starosta
Děkuji všem spoluobčanům za účast ve volbách. Vážím si všech odevzdaných hlasů. Blahopřeji ostatním 6 zvoleným zastupitelům.

5.10.2018 23:04
El
Dobře Ty,Patriote škoda jen že se neumíš zviditelnit.Rád bych poznal toho bezmozka kterému klávesnice do ruky určitě nepatří. A příště použij jemnější papír. Určitě budeš vědět proč.

5.10.2018 18:15
Starosta
to Patriot: Děkuji za názorný příklad té nejvyšší ubohosti. Je důkazem toho, jak hluboko může člověk klesnout. I za těch 20 let, co jsem v zastupitelstvu obce je tato finanční částka nesmyslná. Nevím, jak jste k ní vůbec dospěl. Dělat neuvolněného starostu bývalé střediskové obce není o 5 hodinách týdně, ale to je jedno. Slušný člověk nelže, nedělá pomluvy a rozhodně mafiánsky nevhazuje v noci lidem do schránek anonymní letáky plné lží a nenávisti, aby tak ovlivnil průběh voleb.

5.10.2018 11:10
Republikán
to Patriot: Ach jo. mrzí mne že je svoboda slova a že si na obecnís tránky může napsat kdo chce co chce. Mrzí mne co jste napsal. Mrzí mne dluhy nás všech, včetně VÁS neb i Vy jste dlužníkem. Mrzí mne závist, která z Vás čiší. Mrzí mne to, že to musíme číst. Omlouvám se všem že jsem si dovolil sem napsat tento komentář. Omlouvám se i všem co jsou napsáni na jakékoliv kandidátce za to, že jsou dlužníky. Neomlouvám se však Vám pane Patriot. Moji omluvu si nezasloužíte. již se těším až bude dva měsíce po volbách a bude na těchto stránkách zase klid, člověk si tu přečte jen o věcích co se v obci děly a nebude tady číst články, které se snaží kohokoliv očernit, pomluvit, urazit, ponížit. Děkuji Vám a ještě jendou se omlouvám Vám všem.

4.10.2018 20:44
Patriot
Tradice Vize Prosperita Jak trefné....Pan Petr Mašek (součastný starosta) spolukandidát se svými pečlivě vybranými kandidáty, někteří s TRADIČNÍMI dluhy a exekucemi několik let bydlící bez elektřiny o proti PROSPERUJÍCÍMU starostovi, který za dobu své funkce zinkasoval na výplatách z obecní pokladny celkem 4 500 000Kč (slovy: čtyřimiliónypětsettisíckorunčeských) těch prokazatelných!!! Ptám se tedy, není to málo za tu ´´dřinu´´, kterou odvedl pro místní občany a rozvoj této obce za pět hodin týdně ?! Nejspíš mu nejde až tak o blaho obce jako o peníze. Proto tak usilovně znovu kandiduje. A ještě se ptám zda jsou ostatní z této kandidátky ti praví, kteří budou spolu rozhodovat o obecních financích, když mají sami a to nemalé finanční problémy (ať za bydlení či za alkohol)! Se vší úctou pane starosto, ale podpořit vás by byl výsměch všem slušným občanům této obce.

28.9.2018 18:27
E.
protože pan Marek je vlastenec (SPD). I když pak nechápu proč to dělá u mafiána Pečenky...

28.9.2018 09:39

Dobrý den, mohu se zeptat lídratéto strany pana Marke proč děláte debatu zrovna v den české státnosti? Proč zrovna v tento slavný den? A dozví se i jiní lidé, kteří se na debatu nedostanou, nějaký Váš plán do budoucna?? Rád bych dostal odpověď od lídra strany a ne od jiného člena této strany. Děkuji Vám za odpověď.

20.9.2018 17:14
Keliška
jé jak tak koukám na čas příspěvku 14:12 tak si říkám že to dle mne není ráno.Ale asi žiji v jiné době či v jiném časovém pásmu. to Posel z temnot: a to občanka E.: a to Občan Vrčeně: a hlavně to Starosta: slušně vás poprosím i když za budu panem stavitelvl určitě pohaněn a označen za poskoka starosty a nakonec to stejně odnesete jen Vy pane starostosto, a tak Vás slušně tedy prosím přestaňte používat slova kterým ani nerozumíte a proto sem již nepište. Děkuji Vám moc.

20.9.2018 14:12
stavitelvl
Opět démoni poskoci nemůžou strachy ani dospat. Takhle po ránu strašit bubáky, už se bojím. Víte, ono vyjde úplně nastejno, jestli si zde vylévá svoji, jak bylo i trefně popsáno, „tlamu“ sám starosta, nebo prostřednictvím svých anonymních poskoků, což vyjde nastejno, jako kdyby si to zde psal pouze jediný frustrovaný jedinec, které vodí ostatní jako loutky-promiňte, ale výstižněji již to neumím popsat. Je již opravdu výstižné, kolikátý nick se zde opět objevuje a s jakým přístupem-no chudák počítač obecní, co musí všechno snést. Rád bych byl, kdyby jste v sobě našli odvahu a také vystoupili z té vaší anonymity, aby občané věděli, o kom jsem zde trefně psal a také by se vidělo, jak vážení občané se zde schovávají za touto mediální žumpou, za kterou se zde schovávají, ale přemáhá je strach a zbabělost, nebo je to tak, že si zde jen propůjčil někdo tu jejich skořápku, aby zde mohl trapně oponovat, že neví o co gou? Nezmůžete se na nic jiného než na zvrácenou frašku ze špatné režie starosty, stále je to trapné-nezdá se vám, jelikož i dnes jste opravdu mimo mísu, když popíráte opět sami sebe. Pokud chcete, abych si užíval důchodu, jak jste pěkně napsali a neobtěžoval, tak si mne zde laskavě neberte do těch vašich uštvaných a ustrašených kláves a já nebudu muset zbytečně reagovat na vaše trapné výzvy, se kterými jste bohužel začali vy, tak si to uložte konečně do paměti. Já se držím svých proklamaci, že jsem zvyklý odpovědět každému, kdo mne osloví i když zde mele naprosté lži a produkujete zde se svým poslem z temnot tyto hlouposti, které ani nedokáže pochopit Opravdu nevíte sami, co vlastně chcete. Za to já ale nemohu že používáte tak rádi slova, kterým ani nerozumíte. To dokazuje tu tradici a náhlá změna názvu, no to vzájemné porozumění tedy rozhodně nezvládáte též a marně čekám na toho občana a stále nejde, že by nyní občanka? To by mi bylo i milejší. To se ale budete muset konečně dohodnout, kdo z vás je ve skutečnosti kdo-opravdu komedie vážení trapní pozůstalí-já pohlaví, jak mi někdo předestřel nebudu opravdu zjišťovat! Jináč se bavím hned po ránu vašimi hláškami, také se mějte fajn.

20.9.2018 07:34
Posel z temnot
Stačí jen jedno slovo "STIHOMAM". Mějte se fanfárově!

20.9.2018 06:53
občanka E.
pane Navrátile, možná byste si měl naplno užívat svého důchodu a neobtěžovat ostatní...

19.9.2018 22:57
stavitelvl
To starosta: Pane starosto, opravdu mne bavíte čím dál více, jelikož jste opět dnes dodal tu pomyslnou třešničku na dort v podobě blábolu, který jste nyní v tom dalším hnutí mysli vypotil, přečtěte si vaši poslední větu a tak proč tedy zde opět vkládáte na moji adresu ty další výlevy s vašimi bláboly, když popíráte sám sebe, ŽE NEČTETE MÉ „ROMÁNY“! Opět perla z vaší klávesy. Už by jste s tím měl něco konečně začít dělat. Urážíte se zde sám!! Pane starosto opět jsem nucen vás vyzvat, z jakého důvodu podporujete jako starosta této obce a policista, který by měl jít příkladem - vyprodukované lži vašeho provokatéra, který zde záměrně zastrašuje občany nějakými vykonstruovanými výlevy, zvláště o té tlamě! Dále na jakém podkladě podporujete výmysly o nějakých šmejdských praktikách, což jsou ve stadiu naprostých lží a nestydatého nepodloženého napadání právě ze strany vašeho provokatéra?! To je to vaše POMÁHAT A CHRÁNIT, no chráníte jen anonymního vašeho štvavého provokatéra, tak si odpusťte ty vaše hloupé nářky o urážkách, předvádíte zde tu vaši spravedlnost opět velmi dobře. Přečtěte si pozorně svůj slib zastupitele obce a porovnejte to s tou svojí žumpou, kterou zde předvádíte již poněkolikáté! Již vím, kdo by se dal více přirovnat k těm šmejdským praktikám. I vidím, kdo je ve skutečnosti mimo realitu tohoto vašeho zvráceného vesmíru!

19.9.2018 20:49
Starosta
to stavitelvl: Pane Navrátile, Vy zde píšete pod svým nickem, já zde píšu pod svým nickem. Pokud se nechce někdo podepsat, je to jeho věc. Kdo jsou ty ostatní nicky, to opravdu nevím a je mi to srdečně jedno. Když zde všechny jenom urážíte, tak se nedivte, že si to někteří nenechají líbit. Přiznám se, že už ty Vaše romány na pokračování ani pořádně nečtu, protože je to úplně mimo realitu tohoto vesmíru. :)

19.9.2018 18:52
stavitelvl
To občan Vrčeně: Tak jak vidím, opět trefa a už to je i jasné. A jde přeci o jednu osobu. Víte ono poslední dobou je to s vámi těžké, ale nebudu zde vést planou diskuzi , k jakému pohlaví vás mám přirovnat, opět je to mimo mísu, je předvolební kampaň a té se laskavě i věnujte, neodvádějte pozornost na vaše výplody bezbřehé nevybouřené fantazie, kterou právě až máte nápadně shodnou s vaším nazvěme to spolubojovníkem za pavlačové drby. Podstatný je fakt, jakou demagogii zde šíříte vy a jaké lži a pomluvy zde produkujete. Ale udivuje mne ta pohotovost na moji odpověď i když je zde zcela jasné, že zde nehrajete čistě. Tak vystupte z té skořápky anonymity a můžeme si konečně o tom popovídat o těch demagogiích, které jste zde občane Vrčeně opět vyplodil a kterou se mi s vaší zřejmou „drzostí“ snažíte i podstrčit. Asi máte hodně co schovávat! Zbytečně se zde ohrazujete a lživě mne napadáte oproti tvrzení, že na mne již nebudete reagovat, ale ono to nedalo co? Já jsem vás zcela slušně pozval ke mně domů, abychom si vyměnili zkušenosti, ale co jste udělal občane Vrčeně? Místo toho druhý den opět vesele lžete na obecním webu a zveřejňujete ty vaše zvrácené výplody bujaré fantazie, jak by jste si přál, aby tomu tak bylo, místo toho, aby jste si nejdříve opatřil dostatek info. Ty pavlačové drby, to je bašta a tak vesele lžeme o druhých a poté se vztekáme, když vám já odpovím, což je kolorit též. Kdyby jste raději upozornil dotyčného, který vložil na obecní web náš leták, aby jej laskavě opravil, vložil to bohužel nešťastně, že z toho jste evidentně značně popletení, když to nedokážete přečíst. Ale vůbec se nedivím. Jen mne každým dnem udivujete, jak stále více se bojíte a jak ztrácíte nervy, když dokážete zde vést tak dětinskou žabomyší válku o moc pomocí tak trapných fantasmagorií, již se bohužel zopakuji, jelikož se to nedá jinak nazvat. Ale pokudli na tom trváte, tak jen popíráte sám sebe, jelikož zde někdo psal, že je nezaujatý, že má svůj názor ale máte až nápadně stejně ztřeštěné manýry, což je až nápadné. Bohužel je mi líto, že si tak veřejně lžete do vlastní hlavy, když necháváte cloumat vztek vaším majestátem a papouškujete má slova o tom mluvení s lidmi a věřte, že já, na rozdíl od vás nemám problém tak učinit, pokud, jak jste zde uvedl, že se mi na jednu stranu vyhýbáte, ale na druhou stranu si o mě dovolujete veřejně lhát, to nějak nejde dohromady. Je to opět střelba do vlastní brány, když napadáte něco, čemuž se sám veřejně bráníte! Ale i teď nemáte pravdu, vždyť já alespoň reaguji na vaše hloupé písemné anonymní ataky, a snažím se vám to i vysvětlit z mé strany, ale je zcela evidentní, že vy uznáváte jen své nepodložené hlášky převzaté od druhých i když jim vůbec opět nerozumíte a opět shoda. Škoda, že nežije již náš slavný glosátor pan Šimek, ten to popsal zcela výstižně, že hloupý politik má rád jen sám sebe v politice-ostatní tvrdě napadá a snaží se to humorně zaobalit nic netušíc, že je to právě on, co se nejvíce ztrapńuje-jak opět výstižné. Dále píšete, že už psát nebudete, což jsem zvědav, když toto jste opět porušil občane Vrčeně, nebo lžu já? Viz vaše zprávy zpětně. Opět mne posuzujete podle hesla : „ podle sebe-soudím tebe“ a nepodstrkujte my ty vaše verze vaší zmanipulované představy spravedlnosti, do čeho spadá i vaše dnešní humorná vložka. Nejvíce jste mne pobavil hláškou v předposlední větě, která má slova plně dokazuje-já na rozdíl od vás jsem v naprosté pohodě, i kdybych se do vámi zmiňovaného ZO nedostal, v tom je rozdíl oproti vám, oproti zveřejňování hlášek vašeho guru, že již kandidovat do Zo nebude, a pak ta náhlá změna názoru a tyto upocené ataky? Také mi dotyčný psal v jednom z výlevů, že to má jisté min na 20 let, tak proč ta panika občane Vrčeně?

19.9.2018 16:17
Občan Vrčeně
To stavitevl nevím dle čeho soudíte že jsem chlap. O lhaní na těchto stránkách bych být vámi pomlčel a o tom cituji : Lidé by měli spolu mluvit, než si házet klacky pod nohy, nemyslíte? Opravdu se divím, jaké praktiky zde panují. o tom bych být vámi také pomlčel. Protože kdyby jste osobně tuto větu převedl do reality, nebyli by zde na obecních stránkách, kontkrétně v této diskuzi tolik VAŠICH příspěvků. Měl by jste si i vy přečíst co kde a jak píšete, protože první kdož se dovolával zásahu ZO jste byl přímo vy. A také si sám protiřečíte, ale pokud že si čtete co píšete, tak to jistě víte. Strašit lidi nemám zapotřebí, neb já osobně jsem strašidlo dosti veliké. Více zde raději ani už psáti nebudu, protože se se všemi co to zde čtou a sledují vsadím, že i za toto mi vynadáte a spraskáte, dokonce to celé převrátíte to proti stávcajícímu starostovi i když ten s tím nemá vůbec nic společného. Kdysi se tomu říkalo LINČOVÁNÍ. Tak pak kdo komu hází klacky pod nohy?? A panující praktiky tady zavádíte fakt skvělé: jen podle Vaše gusta a nikdy jinak. Vše co neřeknete Vy je lež, pomluva či urážka, že? A vše je mířeno jen proti Vám. Přeji Vám tímto mnoho úspěchů jak v ZO tak i ve vašem silně utiskovaném životě.

Strana 3 z 26
«« « 1 2 3 4 5 6 7 » »»