Stížnosti pana Navrátila

[pátek, 27. únor 2009]

V úterním (26.2.2009) pořadu České televize Události v regionech jste mj. mohli vidět stěžujícího si pana Navrátila z Muzea železnice.



Další komentář ponechám raději na každém jednom z Vás...

Článek a originální video naleznete zde...


vložil: Webmaster 18:40 [Přidat komentář]


Přidat reakci

Jméno:
E-mail:

zorro mstitel

neděle, 15. březen 2009
17:07

to Starosta: Chci jen reagovat na Vaše "klidně se podepište",jak to tak pozoruji,tak kdo měl odvahu se podepsat, byl Vámi okamžitě attakován, tudíž bych to opravdu neriskoval.


Napsal: zorro mstitel [Odpovědět]

Starosta

sobota, 7. březen 2009
10:33

místostarosta Mašek

to Utajený: Ano, všechno je možné, proto už zde snad na toto téma více uvádět nebudu, naštěstí máme mnohá jiná.
p.s.: Dnes se jdu zabývat povodní na toaletách v hostinci, pak přestavbou půdy v hasičské zbrojnici a také výroční schůzí myslivců. Zítra vám přineseme další nová témata - rozvodnění řeky Úslavy a informace z Mateřské školy. Pořád se totiž něco děje. :o


Napsal: Starosta [Odpovědět]

Utajený

sobota, 7. březen 2009
10:01

to Starosta:
Jestli jste si to přečetl, tak i o přestupku zde byla umínka, pouze jsem nenapsal jakého přestupku, ale správně jste to doplnil. To ale předmětem této diskuse, kdo se čeho dopustil, nebo nedopustil. Také to nemusí být nic.


Napsal: Utajený [Odpovědět]

Sulc

pátek, 6. březen 2009
23:29

Víte, co se mně, bez ohledu na názory, na zdejším webu líbí? Že starosta vždy reaguje. To se nikde jinde neděje. Vezměte si třeba blízký Nepomuk, tam jako by diskuse pro radní ani neexistovala :)


Napsal: Sulc [Odpovědět]

Starosta

pátek, 6. březen 2009
23:07

místostarosta Mašek

to B.: Pokud má někdo takové skony, asi by se měl obrátit s radou o pomoc na odborníka z oboru psychologie nebo psychiatrie...nebo je to vše jakási odplata či jen předem dobře promyšlený mediální tah? :D


Napsal: Starosta [Odpovědět]

B.

pátek, 6. březen 2009
23:00

to B.:
doplnění z. č. 140/1961 sb. § 230 odstavec první,


Napsal: B. [Odpovědět]

B.

pátek, 6. březen 2009
22:56

nebo pokud je to § 230 odstavec první, potom přeji starostovi hodně štěstí :)


Napsal: B. [Odpovědět]

Starosta

pátek, 6. březen 2009
22:54

místostarosta Mašek

to Utajený: Bohužel nesmíte koukat jenom na internetové vyhledávače, ty vám hned vyseknou lékařskou vědu :D - Znamená to podle pravidel (podle nebo v souladu se zákonem). Proč hned TČ, co např. pro začátek použít ust. § 49 odst. 1 písm. a) zák. č. 200/1990 Sb. ?? Hledejte, hledejte.....p.s.: Klidně se podepište, není se čeho obávat. :)


Napsal: Starosta [Odpovědět]

Utajený

pátek, 6. březen 2009
22:34

to Starosta: To myslíte, jako, že je dopis od tohoto pána je podle zákona vědy, odborně správně či podle pravidel lékařského umění??? To totiž znamená Vámi použitý výraz "lege artis". To jste tím ale si neměl na mysli. Proto je lépe použít výraz zcela normální a domnívám se, že jste měl na mysli, zda jeho obsah nenaplnil skutkovou podstatu některého trestného činu, nebo přestupku (např. trestného činu pomluvy dle § 206 odst.1 trestního zákona). Je lépe používat výrazy, kterým člověk rozumí.


Napsal: Utajený [Odpovědět]

Starosta

pátek, 6. březen 2009
21:56

místostarosta Mašek

to Helena Šulcová: Je to napsáno například v dopise od toho pána o kterém je tady řeč. Dopis plný urážek je zkoumán odborníky zda je vše "lege artis".
Ano, jsem zde pro vás všechny, a jak vidíte zde celkově na obsahu tohoto webu, umím si udělat srandu i sám ze sebe a bavit se "téměř" úplně o všem a se všemi. Díky :)


Napsal: Starosta [Odpovědět]

Helena Šulcová

pátek, 6. březen 2009
21:21

Pane starosto, nelíbí se mi Vaše paušalizování a dělení na náplavy a starousedlíky, které vychází z Vaší strany. Myslím si jako jeden z diskutujících, že jsme prostě všichni vrčeňáci.
Můžete být prosím konkrétní, kdy se někdo snažil dokazovat, že VŠE děláte špatně a snažil se nějak znevažovat "starousedlíky", jak vy nazýváte zde déležijicí. Nebo tím myslíte občasný projev nesouhlasu s Vaším rozhodnutím? Jste přece starosta, s tím musíte počítat. Rozhodně si nemyslím, že VŠE děláte špatně :)


Napsal: Helena Šulcová [Odpovědět]

Starosta

pátek, 6. březen 2009
16:35

místostarosta Mašek

to Macík: Sice nevím kdo jste, pomalu to vypadá jako bych to vkládal já sám, díky té časové ose. Vaše názory mne příjemně potěšily, máte pravdu, je vidět, že jste "vrčeňák". :D


Napsal: Starosta [Odpovědět]

Macík

pátek, 6. březen 2009
16:26

Vážení, přeci se nebudeme dělit na náplavky a na starousedlíky. Vždyť jsme všichni vrčeňáci a měli bychom držet pospolu, protože jeden bez druhého nic nezmůžeme a ani neuděláme. Mělo by spíše místo keců a napadání přibýt více udělavých rukou, kteří půjdou bez nároku na nějakou finanční odměnu zkrášlovat tu naši malou vesničku, která je krásná a není nutno si nějak kazit soužití. Lidé, probuďte se a zanechte nesvárů a smyšlenek, že někdo někomu škodí!!!! Není to spíš tím, že p. Navrátil vidí svým pohledem, že se mu prý páchá nedobro???? Zatím jsem nezažil, že by ho někdo veřejně napadal, ale on hudruje a je nespokojený se vším a všude, nejen ve Vrčeni. Jen se divím proč......... Nám se tady líbí a ani za nic bychom neměnili.


Napsal: Macík [Odpovědět]

Starosta

pátek, 6. březen 2009
07:36

to Utajený: Problém je ten, že právě ty "náplavy" si myslí pravý opak, že oni mají pouze práva a ne žádné povinnosti. Obec by měla být ráda, že je tam má, oni pozvedli tu upadající kulturu, oni všechno ví a znají lépe, protože se přistěhovali z města do zapadákova, kde starosta a celé zastupitelstvo to doposud dělalo všechno špatně; my vám teď ukážeme a všem starousedlíkům dokážeme jací jsme borci, tyhle zkušenosti vám potvrdí 4 z 5 starostů, někteří bohužel pouze jen mezi 4ma očima, proč si také dělat zle, že ano. :D
Na hřiště jsem zavedl samostatný glos, ale odpovím zde také - máme slíbeno 300 tisíc při 80% dotaci. Projekt je ze 3/4 hotov, náklady se musí ještě propočítat, ale reálnější čísla vzejdou až z poptávkového řízení na zhotovitele. :)
---------------------------------
Zpráva byla upravena 06.03.2009 ve 08:43:23


Napsal: Starosta [Odpovědět]

Utajený

čtvrtek, 5. březen 2009
21:36

Plně ve všem souhlasím s paní Šulcovou a to jak ohledně hřiště, tak i ohledně aktivních občanů o dění v obci, které apn starosta nazývá jakými si spasiteli, který není starousedlík, ale vlastně náplava, která v obci nemá žádná práva. Povinnosti však ano. Tomu se u nás říká slušně diskriminace občanů a o něčem to vypovídá. Neznamená to, že když se dva lidé nemají rádi v soukromém životě, tak se toto nemá tahat do veřejného života a dávat najevo, že mám větší moc. Tato však netrvá věčně a může se to zase obrátit někdy obráceně. Představitel obce má být pro občany a ne občané pro starostu.


Napsal: Utajený [Odpovědět]

Starosta

čtvrtek, 5. březen 2009
07:03

místostarosta Mašek

to Helena Šulcová: O jiném vhodnějším místě opravdu nevím, pískovnu jsme přece zavrhli, je daleko od škol. Jedna z podmínek pro dotaci je i vlastní pozemek investora, výhodné je také mít poblíže inženýrské sítě. O vyhlášené dotaci z PK vím, byl jsem v ní aktivní a dle čerstvých neoficiálních informací i úspěšný. p.s.: Nevěřte starostům, že to tak opravdu nazývají, trochu je za ta léta znám. :D


Napsal: Starosta [Odpovědět]

Helena Šulcová

středa, 4. březen 2009
23:23

to Starosta:
Dobrý den,
děkuji za Vaši odpověď. Pokud Vás zajímá můj názor na víceúčelové hřiště, ráda Vám ho sdělím. Dotace jsou vypisovány na dětská sportoviště prakticky každý rok. Zrovna koncem února končila dotační výzva Plzeňského kraje na dětská sportoviště. Myslím si tedy, že není nutné zatěžovat rozpočet obce půjčkou, ale spíše počkat a pokusit se získat peníze právě z dotace.
Možná by také byla zajímavá diskuze, zda je toto místo u silnice za parkovištěm, vysoko nad terénem ostatních domů pro hřiště ideální. Ale zřejmě nemáte jiné vhodné místo.
PS: spasitelství? jiní starostové v jiných obcích to nazývají aktivním zájmem občanů o dění v obci:)


Napsal: Helena Šulcová [Odpovědět]

Starosta

středa, 4. březen 2009
07:25

místostarosta Mašek

to Helena Šulcová: Dobrý den,
je to např. stavební úřad na základě zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ust. §§ 76, 79, 103, pokud to není přímo stavba vyžadující stavební povolení, pak jsou další §, asi je nemá cenu vypisovat všechny. Dále, pokud jde o DZ tak obecní úřad obce s rozšířenou působností na základě zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích v souladu s ust. § 77.
p.s.: Očekával jsem spíše Vaši reakci na úplně jiné téma, a to na víceúčelové hřiště, které je podle mého názoru větší téma k diskusi než neustálé stížnosti jednoho člověka, který si myslí, že je náš obecní spasitel, ostatně stejně tak jako řada jiných nově přistěhovavších i do ostatních jiných obcí. :)


Napsal: Starosta [Odpovědět]

Helena Šulcová

úterý, 3. březen 2009
22:31

Dobrý den pane starosto.
Zajímalo by mne, který orgán státní správy tedy rozhoduje o umístění reklamních cedulí a poutačů na území obce.
Děkuji za odpověď.


Napsal: Helena Šulcová [Odpovědět]