
Vložit komentář
Komentáře
Starosta
úterý, 24. říjen 201718:31

to Kuták Okdřich: Ano, konečně už běží. Závada nebyla na naší straně.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Kuták Okdřich
středa, 27. září 201708:07
Dobrý den. Co to ? Kamera opět kaput ?
Napsal: Kuták Okdřich [Odpovědět]
Kuták O.
středa, 7. červen 201708:32
Dobrá kamera, perfektní obraz, palec nahoru.
Napsal: Kuták O. [Odpovědět]
Starosta
neděle, 7. květen 201712:38

to naštvanej: To byl umíráček. Nikdy mi nepřišlo, že by pohřební zvon třískal. Snad jen nevzdělaný blbec by na to vřískal. Tak to na vsi chodí co jsem živ, na Vás bych teď s chutí pliv. Zvon se zapnul, jakmile jsme se smutnou zprávu dozvěděli. Co se stalo, to je napsáno ve společenské rubrice.
Dále jsem si vybavil jednu školní báseň z Kytice od K.J.E. \"U lavice dítě stálo, z plna hrdla křičelo. Bodejž jsi jen trochu málo, ty cikáně, mlčelo\".
Napsal: Starosta [Odpovědět]
naštvanej
sobota, 6. květen 201720:40
Proč tulikrát třískal ten zvon? Mi to zbudilo dítě a ještě jsem se nic nedozvedel?
Napsal: naštvanej [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 13. březen 201707:31

to Kuták O.: Dobrý den,
ano, už 2 týdny je obraz otočený. Na začátku roku jsem avizoval, že nám webkamera asi brzo umře. Pokud se vstoupí do administrace jejího ovládání, tak se prostě sekne a nejde s tím nic dělat. Ani profi firma si s tím neví rady. Respektive ví, pořídit novou. Tahle je za hranicí své životnosti. Dnešní webkamery jsou o stupeň lepší a cenově i mnohem příznivější než tomu bylo kdysi dávno, kdy se pořizovala. (Myslím, že to je min. 9 let).
Zdraví PM
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Kuták O.
neděle, 12. březen 201708:59
Dobrý den. Jemné upozornění, ta kamera už delší dobu ukazuje vzhůru nohama.:-D
Napsal: Kuták O. [Odpovědět]
Maruš Strolená
středa, 11. leden 201712:22
Dobrý den, ano omlouvám se za moje pravopisné chyby, ale nenávist vůči Rejpálkovi nemám, jen nepochopím, že když se někdo zapojuje do kultivované diskuze, tak se ani nepodepíše. Toť vše.
Napsal: Maruš Strolená [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 9. leden 201715:05

to Kuták O.: Víme o tom. Buď má chřipku nebo umřela díky tomu mrazu. Každopádně se na to musí podívat doktor.
-------------------------------------------------------------------------
Pozn.: Webkamera je opravená, tak uvidíme jak dlouho nám bude ještě fungovat.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 12.01.2017 ve 08:21:36
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Jarda Staněk
středa, 4. leden 201713:19
Proč tolik nenávisti od paní Maruš?
Hubuje pana Frantu za háčky a čárky, přitom sama neví, že se za čárkou či koncem věty dělá mezera. Její text se tak stává obtížně čitelný.
Nadávání, tady do ubožáků či chudáků, nemá v kultivované diskusi co dělat
Napsal: Jarda Staněk [Odpovědět]
Maruš Strolená
pondělí, 2. leden 201721:11
Milý rejpálku,myslím si,že každý blog stojí za to,aby se v něm uvedlo jméno pisatele,tedy pokud se za své jméno nestydí!!Měj se krásně a užírej se vším čím chceš! Jó chlapče to Ti nikdo nebere,ale stejně nepochopím, proč se neumíš podepsat,když kdydáš špínu???Snad je to nad Tvé síly,jako i to,že neumíš čárky a háčky?Chudáku. Maruš Strolená
Napsal: Maruš Strolená [Odpovědět]
Longgrayman
pondělí, 26. prosinec 201613:31
to Maruš Strolená:
Omlouvam se, ze jsem neuvedl jmeno. Nepovazoval jsem to v tomto blogu za dulezite. Muzes mi rikat Frantisek Loukota.
Nicmene nejde o jmeno, ale o jitrnice.
Rozumim tomu, ze se nekdo snazi, rozumim i alkoholu s akci spjatym. A tak se muze stat, ze nekde je vic pepre a na druhym konci vic rohliku. Rika se, darovanemu koni na zuby nehled. Ale jsou i lide, kteri ty jitrnice zaplatili. A za svoje penize by snad meli dostat nejakou kvalitu. Tento nazor nebyl pouze z me hlavy. Dokonce ho sdilel i jeden clen SDH Vrcen. Takze me laskave nenapadej, komunistickej ere uz pred par lety odzvonilo. Zdar.
Jo a nejsem reznik, abych ti delal jitrnice!
Napsal: Longgrayman [Odpovědět]
Maruš Strolená
úterý, 13. prosinec 201615:45
Nazdárek REJPÁLKU - miluji ty anonymní vzkazy! Bojíš se podepsat pod své připomínky,stížnosti a rejpání? To jsi s prominutím UBOŽÁČEK!!! OBOŽÁČKU CO JE TI, NEUMÍŠ SE PODEPSATI? Či se za svůj podpis stydíš???? Já tedy z toho strach nemám,protože mám čisté svědomí. A co Ty??? Ráda bych ochutnala tvoji výrobu jaternic a pak ji ohodnotila!!! A hlavně pak pochopila kdo že je ten ubožák ((((( Marie Strolená
Napsal: Maruš Strolená [Odpovědět]
Longgrayman
středa, 7. prosinec 201621:21
jitrnice letos staly za prd ......... kazdej hrabe jen prachy a vykon nula ....... at je to ten nebo ten dole
chudaci ....
Napsal: Longgrayman [Odpovědět]
Keliška
středa, 2. listopad 201615:03
Se to nějako kuslo, nebo máte v obci takovou tmu??
Napsal: Keliška [Odpovědět]
Starosta
sobota, 16. duben 201612:52

to Rejpálek: Už jsou otevřeny, je to vidět na té webkameře. A zítra už od dopoledne (cca od 10 hodin).
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 14. prosinec 201515:41

to Alena Kusová: Ano, bude. Od 20:30 hod. - spolu se Smíšeným pěveckým sborem Vrčeň. Jen upozorňuji, jako každý rok, není to koncert, ale jedná se o standardní bohoslužbu.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Alena Kusová
pondělí, 14. prosinec 201511:22
doslechla jsem se, že 24.12. ve 20 15 bude zpívatve Vrčeni p. Urbanová v kostele. Ráda bych se synem přijhela, mohl by jste mi potvrdit tuto informaci, děkuji Alena Kusová 604208544
Napsal: Alena Kusová [Odpovědět]
Starosta
úterý, 7. červenec 201518:55

to Oldřich Kuták: Die Kamera ist tot! Auf immer.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Oldřich Kuták
úterý, 10. březen 201509:00
Co je pořád na té hasičárně tak zajímavého ?
Napsal: Oldřich Kuták [Odpovědět]
Oldřich Kuták
neděle, 1. březen 201518:17
Špatně nastavená kamera, zbrojnice nic moc nezajímá.
Napsal: Oldřich Kuták [Odpovědět]
Oldřich Kuták
čtvrtek, 19. únor 201516:31
Nejde Vám už 3 dny kamera.
Napsal: Oldřich Kuták [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 30. červen 201408:33

to Pavel: Dobrý den,
každá obec má své klady i zápory. Ideální pro všechny asi neexistuje. Ptejte se lidí na pozitiva i negativa, nejlépe přímo v terénu, pak si z toho udělejte průměr, nic více Vám asi neporadím.
Zdraví Petr Mašek
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Pavel
sobota, 28. červen 201417:46
Zdravím všechny občany Vrčeně a mám skromný dotaz - podle toho, co jsem vše o obci přečetl se mi zdá, že je to jedna z mála obcí, kde zlaté tele není fotbal a s ním spojené pivní zábavy + hulvátské a vulgární chování tzv. fanoušků, dokopná a pod. nesmysly. Můžete mi to někdo potvrdit?Chtěl bych se přistěhovat, ale z obce, jejíž kulturní úroveň jsem naznačil, jsem utekl.Podruhé se spálit nechci.Děkuji, Pavel
Napsal: Pavel [Odpovědět]
Navarson
neděle, 24. listopad 201311:54
Proč vzhůru nohama. A neopraví to i když se na hlavu postavím......hele, už je to dobrý
Napsal: Navarson [Odpovědět]
Starosta
pátek, 24. únor 201217:50

to Lada Dada Bada: Ano, měníme všechna okna. Dotační akce s celkovými náklady přes půl milionu Kč.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
speader
neděle, 19. červen 201121:10
Jo Jusephe to nefungovala webka a já tam stál před ní a zbytečně , no tak příště.
Napsal: speader [Odpovědět]
Qakoš
sobota, 14. květen 201122:40
Koukám, v obci se nám zastavil čas.Stále 10.05.2011 11:55 hodin.
Napsal: Qakoš [Odpovědět]
Starosta
čtvrtek, 25. listopad 201010:54

to (2) Hana Cíglerová + OSTATNÍ DOTAZOVATELÉ: Omlouvám se za zdržení s podáním informace, jak to vše dopadlo, a to zejména panu vikáři, který mi své rozhodnutí oznámil již v pondělí, jak bylo smluveno - Půlnoční mše svatá platí....24.12. od 20:30 hodin. Ještě jsme to s paní místostarostkou totiž ověřovali u paní Evy Urbanové, která nám opětovně potvrdila svoji účast.
Aby té radosti nebylo málo, podařilo se nám s paní Evou Urbanovou domluvit ještě něco navíc.....Na poslední adventní neděli, 19. 12. 2010, na návsi - od 17:00 hodin si s námi přijďtě všichni zazpívat...Doprovod zajistí sbor, občerstvení bude také, jesličky budou, posezení se také nějaké najde, možná.....Návsí zavládne velmi uvolněná Vánoční domácí atmosféra. Takže to zatím nikomu neříkejte, jedná se o překvapení
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Starosta
neděle, 21. listopad 201019:48

to Hana Cíglerová: Paní Eva Urbanová i "Smíšený pěvecký sbor Vrčeň" jsou ochotni doprovodit svým zpěvem při mši. Pan vikář Páter Holý si vzal týden čas na rozmyšlenou, který vyprší zítra. Pokud Páter Holý nebude mít zájem uskutečnit mši svatou 24. 12., tak jak se sluší a patří na samostatnou farnost (chápu jeho pracovní vytížení, ale již méně jeho čas na rozmyšlenou, který si vzal), vnucovat se mu nikdo nebude, ani já ani Smíšený pěvecký sbor, natož osobnost světové operní scény, to dá každému rozum. Pokud to nedopadne kladně, je možnost vystoupení, zpěvu koled i duchovní meditace možno provádět kdekoliv, kdykoliv a s kýmkoliv, ostatně jsme to už i kdysi nedávno předvedli u kaple sv. Vojtěcha.
Protože to zajímá nejenom Vás paní Cíglerová, budu určitě velmi brzo informovat o stavu věci...
p.s.: Jen bych opravil jednu věc - ne rodačka, ale občanka (s trvalým pobytem)...v tom se často chybuje.
Zdraví Petr Mašek
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Hana Cíglerová
neděle, 21. listopad 201019:13
Dobrý den, slyšela jsem, že by 24.12.2010 na Půlnoční mši v kostele ve Vrčeni měla zazpívat rodačka Vrčeně Eva Urbanová. Co je na tom pravdy?
Děkuji za odpověď.
Napsal: Hana Cíglerová [Odpovědět]
Lala
čtvrtek, 24. červen 201015:37
Znam kluka jmenem Dominik Chodora Bydli este tady ??
Napsal: Lala [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 26. duben 201015:19

to M: To se stane jednou max. za 10 let.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
M
pondělí, 26. duben 201015:04
Kamera nefaká máte tam poslední screen z 3.14.07 ráno .... ale vim co s tim je mate to rozbitý
Napsal: M [Odpovědět]
Starosta
neděle, 13. prosinec 200908:52

to HONZ: Kdepak "ještě", to je "už" letní čas. Jinak díky za info, nikdo si to nevšiml.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
HONZ
neděle, 13. prosinec 200908:19
dole je furt na přesypacich hodinach vrcensky letni cas a to mame tepriv prosinec
Napsal: HONZ [Odpovědět]
mája=O*
středa, 4. listopad 200918:38
v 18:37:24 projelo nejake stribrne auto. a prekrocilo povolenou rychlost!!
Napsal: mája=O* [Odpovědět]
mája=O*
středa, 4. listopad 200918:35
Je to velmi dobré že naše obec byla tak hodná a nainstalovala nám tu WEBCAMERU!!! Jsem za ni ráda.
Napsal: mája=O* [Odpovědět]
návštěva
pátek, 10. červenec 200915:23
Ano, koukat na práce v rybníku je lepší než kopaná
Napsal: návštěva [Odpovědět]
návštěva
čtvrtek, 9. červenec 200915:40
ano, musím uznat, že wifi v hospode stačí. (PS: sejdem se v hospodě!)
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Starosta
středa, 8. červenec 200922:28

to návštěva: Jestli to nebude tím, že má škola letní prázdniny.
Jinak má "chatař" pravdu. WiFi v hostinci je nově udělané, má dobrou rychlost i dosah.
K minulým oznámení: Kamera na webu občas vypadne, nemusíte mi to pokaždé psát, vidím to sám, však jsem tu jako doma...občas je totiž nutno udělat "ruční čistku" chybově načteného snímku, ale pokud chcete aby vypadávala méně častěji, můžu dát načítání nových snímků až po každých 10, 20 nebo více vteřinách - ze současných rychlých 5 vteřin...To by ale asi nebyl už ten komfort. Dotaz "návštěvy" k poklesu infrastruktury bezdrátových sítí jsem nepochopil ani já ani webmáster, takže nevíme co na to odpovědět. Snad jen to, že jsme na vesnici a ne v Plzni, kde je konkurence poskytovatelů poněkud rozmanitější, ostatně jako asi ve všem, vč. výběru škol a stravovacích zařízení.
Jinak děkuji tímto za dlouhodobý sponzorský dar Mildovi Kubíků z firmy Sky-soft, spol. s r.o. (pobočka Nepomuk)a nájemci hostince Honzovi Moravcovi za budoucí dlouhodobé hrazení elektřiny, které si vyžádá toto napájení.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Chatař
středa, 8. červenec 200920:31
to návštěva: Myslím, že wifi v hostinci je dostatečně rychlá. A máte zde i obsluhu.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
návštěva
středa, 8. červenec 200920:22
wifi ze školy nefunguje! zakopl jste o kabel?
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Chatař
čtvrtek, 16. duben 200917:20
Helemese. Že by pouť. Snad před webcameru nepostaví to monstrum. To bychom nic neviděli.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
honza
středa, 1. duben 200922:48
to Starosta: ono je to malounko jinak, velka část Dvorce včetně nádraží až k Číháku je vlastně Železná Huť, stačí pohlédnout do katastrofální mapy
Napsal: honza [Odpovědět]
Starosta
středa, 1. duben 200913:30

to návštěva: Ano, za 50.000,-Kč je k mání celý systém i s doménou.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
návštěva
středa, 1. duben 200912:54
mohli by sme si okopirovat celej system??
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Starosta
středa, 1. duben 200910:40

to návštěva: Uvidíme jak to půjde dál, v červnu nás čekají volby do EP, v říjnu předčasné do PS PČR, někam se musí vmáčknout i ty naše mimořádné komunální, protože bez peněz nelze úřadovat a my to tady pomalu balíme. Však vidíte, že i provoz tohoto obecního webu jede už jen ze setrvačnosti a za chvilku s ním bude ámen. Provaider chce peníze za doménu, admin a webmástr chtějí peníze za práci, no a já chci mít už svůj klid a mír. p.s.: Okopírujte si rychle co potřebujete.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
návštěva
středa, 1. duben 200910:06
dobrý den tento aprílový vtip se vám vážně nepovedl. byl prokouknut hned na začátku
---------------------------------
Zpráva byla upravena 01.04.2009 ve 10:19:22
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Starosta
středa, 1. duben 200907:25

Situace je velmi vážná. Rozpočet se hroutí a hrozí zrušení všech plánovaných akcí, včetně rozpuštění zastupitelstva a nařízení nucené správy ze strany krajského úřadu Plzeňského kraje.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Strolda
úterý, 31. březen 200922:06

to Chatař: Jestli von to nebude předčasný aprílový žertík.
Napsal: Strolda [Odpovědět]
Chatař
úterý, 31. březen 200920:14
to Chatař: Ne, že bych byl zatrpklý hamižník a klidně vám tu korunku přispěji, jen mě to zarazilo.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Chatař
úterý, 31. březen 200920:12
Ehm, pardon, ale co to je na úvodní stránce. Pokud to má být vtip. Je velmi špatný. Bohužel se domnívám, že o vtip nejde. Prosím o vysvětlení.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Starosta
neděle, 15. únor 200914:53

to jap: Beste,
afgelopen week heeft het gesneeuwd en nu zitten we met een paar cm’s sneeuwen meer. Het is ook kouder geworden. Maar we hebben alles zonder problemen kunnen oplossen. Het is te hopen dat dit het laatste teken was van de winter van dit jaar. We verheugen ons op de lente alsook op alle activiteiten in de open lucht.
Met vriendelijke groeten,
Petr Mašek
Burgermeester van de gemeente Vrčeň
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Chatař
čtvrtek, 29. leden 200915:46
to chatař: Vážený pane, prosím vás aby jste se přejmenoval po případě si změnil můj obrázek. Předem děkuji.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
chatař2
čtvrtek, 29. leden 200911:12
web kamera nějak nefunguje
---------------------------------
Zpráva byla upravena adminem 30.01.2009 ve 08:32:21
Napsal: chatař2 [Odpovědět]
jap
pátek, 23. leden 200916:08
Alles goed daar ik zie dat de sneeuw bijna weg is!
Wat is de weersverwachting voor de komende dagen gaat er nog sneeuw vallen??
Napsal: jap [Odpovědět]
Chatař
pondělí, 19. leden 200920:54
to admin 2: to bude asi tím, že kamera se nedívá na silnici nýbrž k telefoní budce.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 19.01.2009 ve 20:54:34
Napsal: Chatař [Odpovědět]
admin 2
pondělí, 19. leden 200920:33
koukam z okna projelo 10aut a na kameře ani 1
Napsal: admin 2 [Odpovědět]
admin
středa, 14. leden 200917:18

to Chatař: díky za upozornění i pochvalu. Menu už by mělo mizet všude
Napsal: admin [Odpovědět]
Chatař
pondělí, 12. leden 200921:09
Chválím Webmastera. Vidím, že web upravil. (ikonka webcamery, klikací popisky u fotek atd.) Ale to co mě "zahřálo u srdce" je to, že když vyjíždím z nabídky tak ona zmizí. Ovšem funguje to bohužel jen na hlavní straně. . Přesto jsem pro Vás hlasoval ve zlatém erbu. Protože i přes pár much je to skvělá stránka, kterou jen tak nějaká vesnice nemá.
.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Starosta
sobota, 10. leden 200911:19

to Chatař: Na jaře by měl být proveden další svoz nebezpečných odpadů, budeme zde předem informovat dodavatele i sběratele.
V anketě opravdu vyhrála webcamera. Byl jsem celkem překvapen reakcí několika lidí z části obce "Na Drahách", kteří nejsou proti umístění další monitorovací webkamery, která by sledovala vjezd (výjezd)vozidel do této části. Její možné umístění by bylo někde v prostoru u rybníka, aby obsáhla jak průtahovou komunikaci II. třídy, tak vjezd na místní komunikaci Na Draha, ale i celý rybník (bruslení, koupání).
Instalaci webkamery bych si dovolil spojit s akcí na zdárné obdržení téměř 6 milionové dotace, o kterou jsme požádali, pro rekonstrukci rybníka (vytěžení 8tisíc m³ bahna, výměna stavidel a požeráku, sanace a úprava břehových porostů, sedimentační nádržka před vtokem, atd.)Pokud nám dotace v letošním roce nebude přiznána, předpokládám, že se nebudeme ani pouštět do další webové kamery v této lokalitě).
Pokud se to vše podaří, jistě by to bylo také pěkné, mimo jiné, i pokoukání na rozsáhlou probíhající stavební činnost, která se nebude dalších několik desítek let opakovat.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Chatař
pátek, 9. leden 200919:15
to Starosta: Ano, svoz také rád pozoruji hlavně pro pc komponenty. A otázečka.: Byla tu anketa "čeho by jste chtěli víc", nebo nějak tak. Vyhrála webcamera. Budete navyšovat jejih počet?
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Starosta
čtvrtek, 8. leden 200910:33

to Kwc: Ano, to taky. Je to překladiště, někdo něco přinese, jiný si odtud zase něco odnese, podobně jako při sběru nebezpečného odpadu každého půl roku na OÚ. Je zajímavé to pozorovat.
Každopádně do domu služeb nám nikdo nic nenoste, děkujeme za pochopení.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Starosta
úterý, 6. leden 200907:33

Žlutá budova pod krámem? To myslíte určitě tzv. "dům služeb", je na prodej, uvnitř je pouze "neskutečný bordel"a několik rozházených budovatelských knih...Odkaz na nemoviost zde: http://www.vrcen.cz/urady/146-prodej-nemovitost.html
Ve vile na bytovkách bydlí paní Štroblová a rodina Chodorových.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
kolař loping
pondělí, 5. leden 200922:08
čí je ta velká vila na bytovkach?
Napsal: kolař loping [Odpovědět]
linda
pondělí, 5. leden 200922:04
hele chtela bych videt co je stou budovou co je pod kramem ta žluta co je ve vnitř???????
Napsal: linda [Odpovědět]
Václav Klaus
pondělí, 5. leden 200922:02
to Návštěva: ne ale moc se my líbí
Napsal: Václav Klaus [Odpovědět]
Starosta
úterý, 9. prosinec 200807:33

to Chatař: Děkujeme, letos jsme si dali opravdu záležet. Elektřina je napojena z hasičské zbrojnice, takže Obec. Když bude nejhůř, tak příští rok svítit nebudeme nebo uděláme veřejnou sbírku, nebojte.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Chatař
pondělí, 8. prosinec 200820:55
Dobrý den, máte hezký vánoční stromeček. Kdo za něj platí elektřinu?
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Starosta
neděle, 7. prosinec 200815:22

to Václav Klaus: S budovou školy? Pokud vím, tak vůbec nic, bude fungovat i nadále ke svému účelu. Stejně tak jako budova Mateřské školy, knihovna, konzum, hostinec, pošta, obecní úřad, atd.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Návštěva
sobota, 6. prosinec 200823:55
to Václav Klaus: Chcete ji koupit?
Napsal: Návštěva [Odpovědět]
Václav Klaus
sobota, 6. prosinec 200813:35
co bude s tou budovou šloly....
Napsal: Václav Klaus [Odpovědět]
Vaclav Klaus
neděle, 30. listopad 200820:44
to Václav Havel: sbudovou hasicarny nebo s budovou skoly?
---------------------------------
Zpráva byla upravena adminem 01.12.2008 ve 22:32:48
Napsal: Vaclav Klaus [Odpovědět]
Vatař
středa, 26. listopad 200816:39
to Chatař: No jistě, protože kdyby to byl někdo přespolní, tak dostane po čuni, ne. ha
Napsal: Vatař [Odpovědět]
návštěva
středa, 26. listopad 200815:08
to Qakoš: tak to teda ne!! narazite na nasi vesnici sice jezdim jen obcas ale je tam hezky a neco se tam deje!!!
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Chatař
úterý, 25. listopad 200820:48
to anička: Zásahovka u nás opravdu neřádil, ale ani bych se nedivil kdyby ano, protoře tady se pořád něco děje. Ghetto tu také nemáme.A obdivuji váš odhad, Vrčeň se opravdu nálézá v Evropě a to dokonce v ČR. A nevím jak jsou šťastní zdejší, ale my chataři jsme velmi spokojeni. Rozhodně ale vím, že si místní váží že můžou žít v takovém centru evropy. Ale pokud se sem stále někdo bude stěhovat naruší se harmonie této vesince. To Vás tu pak nebude čekat překvapení na každém rohu. A i když se tu nic neděje (což se mimochodem stává velmi zřídka) tak je tu zábava. Ano NET je vynález s kolegou jsme zde napočítali 15 Wi-Fi připojení. A zde na návsi se také odehrává romantický děj nazývaný Západ slunce, který se oslavuje hned vedle v hospodě. Ano v podstatě každý kdo sem přijede je šťastný člověk...
Napsal: Chatař [Odpovědět]
anička
sobota, 22. listopad 200821:33
je to divné, koukám skrz webku a vidím jen tmu. Neřádila u vás zásahovka EONu? I tak zdravím z jižních Čech, jak je ta Vrčeň náhle blízko, jo NET je vynález. I ti občané na náhodném snímku mají rysy podobné jako z mého okolí zde, soudím tedy, že Vrčeň nalézá se někde
ve středu Evropy.A také soudím, že tam není cikánské ghetto. Jste šťastní lidé..
Napsal: anička [Odpovědět]
Chatař
středa, 12. listopad 200819:44
Lindo, pokud myslíte budovu JZD na které je mimochodem připevněna i webkamera. Tak do ní se bude stěhovat celý úřad.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Chatař
úterý, 11. listopad 200819:48
Ano, vidím že se Vrčeň rozrůstá ve velkoměsto, jen tak dál. Ale vesnice je vesnice.
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Starosta
úterý, 11. listopad 200818:37

to Chatař: V letošním roce Obec zakoupila cca 3 ha pozemků a na další máme ještě v příštím roce spadeno. Měl by to být jeden bezúplatný převod od PF ČR, jedna koupě od ÚZSVM, jedna směna pozemků se ZOD Vrčeň, jeden dražební pozemek v exekuci, atd. Dále se také netajím tím, že bych rád v budoucnu navrátil naší obci i část Dvorce pod názvem "Železná Huť", ale to se zdá zatím téměř nemožné.
p.s.: Nekupte to, když je to tak výhodné.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Chatař
úterý, 11. listopad 200814:30
to návštěva: Nemáte v úmyslu odkoupit celou vesnici i s pozemky?
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 10. listopad 200820:26

to návštěva: Pošta se stěhovat nebude.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
návštěva
pondělí, 10. listopad 200820:08
dobrý den mám ještě dotaz k obecnímu úřadu. Bude se stěhovat i pošta??
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 10. listopad 200815:20

to lojza: Neseká, jen se každých 5 vteřin načítá nový aktuální obraz.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Starosta
úterý, 28. říjen 200818:14

to návštěva: Dobrý den,
ano, obecní úřad se bude jednoho dne stěhovat do nově koupené budovy, ale jestli to bude už příští rok, to nedokážeme určit, vše záleží na financích. Každopádně nejdříve budeme upřednostňovat realizaci úprav 2 horních nájemných bytů.
Po přestěhování úřadu bude stávající budova nabídnuta k odprodeji. Vzhledem k dalším jiným plánovaným dotačním akcím na rok 2009 (rybník, komunikace, atd.), vidím jako reálný termín nejdříve rok 2010.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
návštěva
úterý, 28. říjen 200817:36
Dobrý den v dolní části komentářů jsem se dočetl že se bude obecní úřad příší rok stěhovat do jiné budovy.Jen jsem se chtěl zeptat jestli se nebude stará budova prodávat. Předem děkuji za odpověď.
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Starosta
úterý, 30. září 200820:05

to návštěva: Výrobce kamery k této dodává program na CD (firma D-Link). Zobrazování je formou "fotek" posíláno přes internet (bezdrátově wi-fi) na FTP server a vy zde pak vidíte obraz přesměrovaný na naše webové stránky.
Poděkování za bezplatný provoz patří tímto firmě Sky-Soft, s.r.o. Husova 213, Nepomuk.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
návštěva
pondělí, 29. září 200820:26
chtěl jsem se jen zeptat jaký program používáte na web kameru
Napsal: návštěva [Odpovědět]
Chatař
pondělí, 8. září 200819:36
Dobrý den, spíše už večer. Novou silnici už to opravdu potřebovalo. Musím pochválit i firmu, která byla ochotná udělat nájezdy a pod.
p.s.: Až uvidím pana ředitele upřímně se zastydím. :-D
Napsal: Chatař [Odpovědět]
Starosta
čtvrtek, 21. srpen 200820:59

to chatař: Není zač. Horší je, že tu chybu četl i pan ředitel ZŠ p.s.: Prodej zmrzliny je zajištěn o 50 metrů výše v hostinci, srdečně Vás zve nájemce.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
chatař
čtvrtek, 21. srpen 200819:57
Dobrý den, omlouváme se za pravopisnou chybu a děkujeme za navrácení lavičky. Teď už tomu chybí jen stánek se zrmzlinou.
Napsal: chatař [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 18. srpen 200819:52

to chatař: Lavička byla poničena, odvezla se do opravy. Posléze bude navrácena zpět na původní místo. p.s.: "my" nemáme kde sedět.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
chatař
pondělí, 18. srpen 200819:27
Dobrý den, od školy byla odstraňena lavička a mi nemáme kde sedět, prosíme o navrácení lavičky.
Předem děkujeme.
Napsal: chatař [Odpovědět]
Starosta
úterý, 15. červenec 200818:08

to Kolemjdoucí: Zdravím mladé muže občasně sedící před školou. Je vidět, že vás zajímá technika, umíte hledat na netu a píšete přímo k věci. Ano, jsou to zajímavé stránky a zajímavý námět.
Naše kamera má v PC o jednou tak větší nahlížecí obraz a o jednou tak rychlejší načítání při zachování dobré kvality tohoto obrazu, dále se také umí natáčet, aby se nám pohled na stále stejné místo časem neokoukal. Zatím se její záznam nikde neuchovává, ale časem k tomu pravděpodobně dojde. Každopádně aby k tomu mohlo dojít, jsou potřeba splnit ještě min. 2 věci, ta první je právní stránka, která není tak úplně jednoduchá a jednoznačná, ta druhá je jeden kvalitní PC do kterého se bude záznam nahrávat, uchovávat a dále zpracovávat. K rozšíření činnosti této webkamery by mohlo dojít v příštím roce, až bude OÚ se svojí veškerou technikou přestěhovaný a zabydlený v nově zrekonstruovaných prostorách, to jest v objektu který je hned za touto webkamerou.
Jinak si taky užívejte prázdniny a neseďte pořád u toho počítače
---------------------------------
Zpráva byla upravena adminem 15.07.2008 ve 18:11:24
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Kolemjdoucí
úterý, 15. červenec 200815:19
Jen možná inspirace http://www.lomnice-nl.cz/index.php?l=cz&p=111&r=0 # , jinak velikostně hezký, dobrý pohled, přiměřeně rychlý.
Napsal: Kolemjdoucí [Odpovědět]
návštěva
čtvrtek, 3. červenec 200810:37
dobrý den na vašich stránkách se inzeruje inzeruje připojení k internetu, ale nač, právě sedím s chatařem na lavičce před školou a jsme v klidu na internetu zdarma.
Napsal: návštěva [Odpovědět]
chatař
čtvrtek, 3. červenec 200810:34
Je to docela zajímavé sedět na návsi a koukat na Webcameru online, ale zdá se mi snímá trochu nepravidelně, protože jsem tam stál dost dlouhou dobu a nic.A někdo kdo tam prošel se na obrazovce zobrazil až tak za 6 snímků.
Napsal: chatař [Odpovědět]
Starosta
středa, 11. červen 200817:54

To je kryt kamery. Uvolněná není, nebojte. Natáčím vám jí já osobně, někdy odejdu od PC a nechám jí natočenou pro vás třeba bohužel neatraktivním směrem, to se stane. Bohužel nejde aby si s ní točil každý online jak by chtěl, to by dostala najednou takové množství protichůdných povelů, že by se kousla a už by s náma nemusela nikdy mluvit.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
Nový
středa, 11. červen 200815:54
Kamera : buď je uvolněná nebo se hýbe podle větru ... (nahoře 1/5 cerny pruh), kéž by šla ovládat online
Napsal: Nový [Odpovědět]
Nový
úterý, 10. červen 200809:42
A tato kamera ukazuje už několik dni totéž ? viz datum 14:19:45 2008/06/07 ... ?
Napsal: Nový [Odpovědět]
Starosta
úterý, 20. květen 200807:31

to chatař: Splnil jsem Vaše přání a s kamerou trochu zahýbal. Chápu, že koukat se pořád do jednoho místa by lidi časem omrzelo. Až se nám podaří upravit obrovský úhel jejího záběru (umí se otočit až za sebe, tzn. že zabírá všechna okna budovy ZOD č.p. 12), pak jí pravděpodobně necháme samovolně automaticky otáčet.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
chatař
pondělí, 19. květen 200821:57
Ještě mám jeden dotaz: Ta kamera se během dne otáčí, či co?,protože odpoledne byla nalevo k večeru napravo a teď (21:56) se dívá přímo na náves.Předem děkuji za vysvětlení.
Napsal: chatař [Odpovědět]
chatař
pondělí, 19. květen 200814:24
Zajímavé, ale mohli by jste tu kameru natočit malinko napravo, aby bylo vidět i trochu do návsi.Ale i tak je to podívaná.
Napsal: chatař [Odpovědět]
Starosta
pondělí, 19. květen 200810:20

Webkamera ukazuje v aktuální SEČ s aktualizací obrazu po 5 sek. Právě jsme zkoušeli všechny možnosti přednastavených velikostí ukládání obrazu a tento je nejkvalitnější (je to sice trochu na úkor kvality prohlížení datumu a času, ale obraz ve kterém by byl vidět ideálně velký datum a čas je zase na úkor kvality vlastního přenášeného obrazu). Takže snaha byla, ale nejlépe to nechat takto jak to je.
Napsal: Starosta [Odpovědět]
občan
neděle, 18. květen 200814:35
jaký čas vlastně kamera zachycuje? Ono to není vůbez zřetelné. S tím by chtělo něco udělat. Děuji
Napsal: občan [Odpovědět]
Starosta
sobota, 17. květen 200818:41

Webkamera funguje dobře, ale jako všechno nové a zatím nevyzkoušené, i tohle má svoje mouchy, které se postupně ostraňují. Přístupová cesta kterou se obraz dostává až k vám do domácího PC - prostřednictvím webové stránky obce, je poměrně složitý. Jen pro zajímavost uvádím, že je potřeba ještě programově upravit úhel natáčení kamery, vč. kontinuity jejího otáčení v tomto daném úhlu, apod. Takže omluvte případné výpadky a problémy, myslím, že ironické poznámky nejsou na místě (znova mohu upozornit na skutečnost, že téměř 75% pořizovacích nákladů bylo hrazeno ze sponzorských peněz). p.s.: Můžete se podívat a porovnat s webkamerou krajského města Plzně, která snímá obraz do stejného místa s obnovením v jednou tak delším časovém limitu než ta naše: http://www.kamera.plzen.cz/
---------------------------------
Zpráva byla upravena adminem 17.05.2008 ve 18:47:26
Napsal: Starosta [Odpovědět]
qaqaqoqax
pátek, 16. květen 200820:46
Kamera ukazuje stále náves v čase 11:22 hodin. Tak to jsou opravdu dobře investované peníze.
Napsal: qaqaqoqax [Odpovědět]
qaqaqoqax
pátek, 16. květen 200811:54
Koukám na kameru asi deset minut a chcíp tu pes. Nikde ani živáčka, nikde ani mrtváčka......
Napsal: qaqaqoqax [Odpovědět]
P_hlavacek
středa, 14. květen 200816:43
Hezký, tak chybí jen natáčení a evidence
Napsal: P_hlavacek [Odpovědět]